למידע נוסף ניתן ליצור קשר: 054-6673374

קבלה מעשית

הקבלה המעשית

חשוב להבין שהקבלה המעשית מתחלקת לשלושה חלוקות, הראשון אסור והשניים מותרים.

 

החלק הראשון הוא השבעות מלאכים בין בכתיבה ובין בע"פ

החלק השני הוא הכתיבה של קמיע מדין סגולה שעניינו ראשי תיבות סופי תיבות של פסוקים המסוגלים לאותו עניין הנצרך, עם או בלי בקשה בכתב, פעמים שישנם גם שמות מלאכים הממונים על הישועה המבוקשת אך היא בלשון בקשה ולא בדרך השבעה המסוכנת חלילה.

 

החלק השלישי, הוא חלק הפעולות, הכולל צמחים ושאר חומרים מן הדומם הצומח והחי בין אם בשריפה בין אם בשתייה או בסיכה .

 

וכמובן שיש גם שילוב של הדברים דלעיל והדברים אינם שחור או לבן.

השימוש בקבלה המעשית אינו תלוי רק ב"מרשם" הנכון אלא גם, אם לא יותר, בפועל הפעולה, היינו שככל שפועל הפעולה או הכותב יהיה בעל מדרגה רוחנית יותר גבוהה כך יהיה כוח בפעולה לפעול.

 

אם כי יש עוד תנאי והוא שהכותב הקמיע או פועל הפעולה, יהיה מצד שורש נשמתו שייך בדברים מסוג זה, הא והא איתא וצריך וחייב, את שני התנאים הללו על מנת שהפעולה או הכתיבה תעשה רושם בעולם הרוחני.

 

אך לא זו בלבד אלא, שיישנם זמנים ידועים המסוגלים לכל פעולה לפי עניינה, כגון אם הכותב קמיע לאהבה צריך שיהיה בשעת שליטת כוכב ואם לדין או משפט צריך שיהיה בשעת שליטת מאדים,

 

וכן צריך לכיוון הכותב את השם מי"ב צירופי הוויה ואדנות השולטים באתו חודש, ובשם המלאכים הממונים על אותה תקופה (עיין רזיאל המלאך בעניין שליטת ארבע תקופות) ובשם המזל והמלאכים והמשרתים שלהם,

 

וכן צריך הכותב לחקור ולדעת מה מוצא כל שם מאיזה פסוק יוצא אם מראשי תיבות ואם מסופי תיבות

 

אם מחילופי תיבות כגון א"ת ב"ש אי"ק בכ"ר וכדומה ועוד.

ואם חסר כותב הקמיע מהידיעות הללו הרי שכתיבתו חלושה ביותר.

וכן בעניין הצמחים והעשבים וסגולותיהם, ישנם שעות שצריך לקוטפם ולא כל הזמנים שווים לעניין זה, והאם לחתוך עם מתכת או ביד, ואיזה מזמור לומר לפני ובזמן הקטיפה.

 

ועוד כהנה וכהנה תנאים הנצרכים למקובל הפועל בעניינים אלו לדעת לחקור ולדרוש, וכל זה צריך קבלה אמתית, רצוני לומר איש מפי איש ולא מספיק מהספרים לבד.

 

טעו רוב אלו שקרבו אל המלאכה הזאת בהסתמך על ספר כזה או אחר, משתי סיבות עיקריות, באחת שרוב הספרים המודפסים כיום רובם משובשים, וגם אם תרצה לומר שלא, הרי שרוב הדברים המובאים אינם כוללים את ההקדמות שעברו בעל פה, זה כמו לנסות לבשל תבשיל מתקדם, מספר בישול צרפתי מקצועי, בלא שיש לך את היסודות הבסיסיים בבישול מכבר.

 

רוב הכתבים שבדפוס ושבכתבי יד נכתבו באופן כזה שרק מי שקיבל את ההקדמות הנצרכות יוכל לפעול איתם.

 

ועשו כן בכוונה מכוונות, שלא לתת כוח עצום זה ביד מי שאינו ראוי, ולא כל הרוצה ליטול את השם יבוא וייטול.

 

ואיני מדבר על אותם ריקים ופוחזים אשר ספק גדול אם בכלל שומרי שבת הם, ההולכים בגילוי ראש,

 

ובעזות מצח לקחו לעצמם גדולה ומתעטפים בעטרה לא להם, השם הטוב יכפר בעדם.

 

אך אתה קורא נעים אל תלך בדרך איתם ומנע רגליך מנתיבותם, חקור ותדרוש מיהו זה ואיזה הוא הכותב עבורך את הקמיע ורק אחרי שראית שמדובר באדם ירא שמים שומר מצוות הפרוש מענייני העולם הזה אשר יראת השם נסוכה על פניו, אז תלך לבטח דרכך, והשם לא ימנע טוב להולכים בתמים.

 

ודי בהערה זו ולשומעים ינעם

בשמיים עדי וסהדי במרומים שאני כותב שורות אלו מאחר וראו ראיתי בצרה אשר ימצא את עמי והלכו ודרשו להם באוב וביידעוני קוסם קסמים מעונן ומנחש חובר חבר ושאר מרעין בישין אשר לא בשם ישראל יקראו, ומתעים את הבאים אליהם ומנצלים את צרת נפשם למען בצע כסף,

 

אם לפחות היו עושים הדברים הנכונים החרשתי, אך דמיונות שווא אשר לא יועילו ולא יושיעו, גיבובי דברים ומערבבים קודש בחול, השם יצילנו.

 

ויש הגדילו לעשות וקוראים לעצמם מכשפים בריש גלי ואינם בושים.

יהי רצון שיחזרו בתשובה שלמה ויחדלו מעסק הטומאה אשר גורם יותר הספד מריווח, וגם אם נדמה לעוסק בדברים אלו כי יש לו ריווח בזה הרי בוודאי שיפסיד ממקום אחר בכפל כפליים, או הוא או יוצאי חלציו, וכידוע שאיש לא נמלט ללא פגע מכל העוסקים בטמאה זו ר"ל.

 

שמעו נא אחי ואחיותיי, אפילו מכשפים הם לא, וכי חכמת הכישוף דבר קל הוא?

 

חכמה גדולה עד מאוד היא ואין מי שבקיא בה בדורות הללו כלל

ישנם היודעים מעט מן המעט ואם ירצה השם נכתוב מאמר שלם המדבר בעניין חכמת הכישוף ומעשי שדים והשימוש בהם השם יצילנו מהם ומהדומה להם

 

אנשי לצון אלו בוודאי שלא יועילו לא בכתיבת הקמיע ולא בשאר עניינים, אלא אפילו אדם ירא שמיים החסר מההקדמות שכתבתי לעיל תהיה כתיבתו חסרה הרבה, אך מכל מקום השם הטוב לא ימנע טוב להולכים בתמים ואם עשה בתמימותו נראה שיועיל.

 

אם רצונך בקמיע לכל מטרה שהיא אנא השאר את הפרטים בצור קשר ונחזור אליך בהקדם

14 תגובות על “קבלה מעשית”

  1. אלי שקד הגיב:

    לכבוד רבותיי המכובדים,
    אשמח באים תואילו לחזור אליי
    מה אומר ומה אדבר…המצב יכול להיות יותר טוב. אבקש:
    1. קמיע להחזרת אהבת האישה ושלום בית.
    2. קמיע לקידום בעבודה ופרנסה טובה.

  2. לובה הגיב:

    אבקש קמעה להחזרת אהבה

    • ר' מאיר הגיב:

      כרגע לא מתבצע תיקון נפתרים כללי
      אך ניתן להשאיר את שם הנפטר ושם אמו
      והרב יעשה את הלימוד בישיבה לעילוי נשמתו ויגידו קדיש
      נכון לתרום אך לא חובה
      בהצלחה

  3. אילנה הגיב:

    קראתי את הכתבה על קבלה מעשית ורצתי לדעת אם גם אני אוכל לילמוד אצלכם

  4. משה הגיב:

    מעוניין בקמע להחזרת אהבה

  5. ז׳נט הגיב:

    שלום , ראשית כל תודה על עזרה , אני מבקשת קמיע לשלום בית

  6. אשמח לקמיע לשלום בית

  7. ערן גרשטיין הגיב:

    ברצוני בקמע להחזרת אהבה .
    והאם אוהל גם אני ללמוד אצלכם קבלה מעשית .
    שמי גרשטיין ערן בן יהודית .
    שמה תמר או תמי בת גי'נה מרג'נה.

  8. דב הגיב:

    קבלה מעשית וקמיעות מותרים רק ע"י רב מקובל צדיק עם ראיה רוחנית שיכול לדון משמים בדיני נפשות.

    • ר' מאיר הגיב:

      מניין לך זה ? מי גילה לך אלו הסודות ?
      באיזה ספר זה כתוב ?
      למה סתם להמציא דברים מהשרוול ?
      עם הארץ !

  9. עומרי מורד הגיב:

    כבוד הרב … אני מצוי בנישואין כ8 חודשים ומשהו בקשר הזה אף פעם לא עמד בציפיות כי תמיד קרה במהלכו משהו שהרס אותו הן מבחינת אמון הן מבחינת חברות שרוצות לקלקל והן מבחינת יציבות כלכלית אנחנו על סף גירושין מרצונה בלבד טאני מחפש שלום בית … מה עליי לעשות

להגיב על משה לבטל

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *